10-03-2014, 13:53
|
|
Forum junkie
|
|
|
|
@kwaroks
Ja, ik zal nog wat foto's van maken van het afgewerkte product van de week. Aanpassen is vrij eenvoudig paar keer meten en een scherpe houtzaag er doorheen halen. Ik kwam met 1 zaagsnede uit. Zijkant pootje ook eraf zagen. Het voorste pootje laten zitten (rubber eruit), deze moet je dan inzagen dan valt de groef precies in de naad op de opstaande rand van de kokerbalk.
@Rick
thx kerel, wanneer kom je nou is op de koffie?
@Christiaan
Ja doen, komt perfect uit! De accu van mij is 20 bij 17,5 cm geloof ik. Kartonnetje gemaakt met deze maat. Ik heb van de accusteun op de accuplaat de puntlases losgeboord en deze vervolgens gemonteerd op een latje. Dit latje monteer ik op de bestaande steun waar vroeger de luchtweger/spinnekop zat. Hiervoor moest ik beetje van de opstaande rand van de accuplaat afslijpen om het hoogte verschil op te lossen. Vervolgens een latje vanuit dezelfde steun naar de accuplaat. Je hebt dan een V vorm en genoeg platform voor de accu. Qua looks valt deze net over de motorsteun en je hebt iets van half cm tot een centimeter ruimte tot de intercooler slang.
plaatje:
VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H
|