09-03-2014, 14:06
|
|
Postwhore
|
|
|
|
dat sowieso..
kom ik weer met het argument,dat het makkelijk is om 20 rooitjes te investeren in een auto die max de helft waard is..
natuurlijk is dat je eigen keus..maar je moet het maar willen ,
ik denk ook dat velen denken dat de Golfjes al dan niet GTI van de eerste bouwjaren nergens meer zijn te vinden...en dan aan zo'n avontuur beginnen
maar als je echt gaat zoeken zijn er nog genoeg..ze zijn echter in handen van mensen die ze verzamelen of nooit verkocht hebben in de jaren 80-90 ,omdat toen de spoeling al dun werd,zelfs de eerste eigenaar.of gewoon ergens blijven staan zijn in een box of schuur
dit soort auto's zie je zelden op straat en als ze verwisselen van eigenaar komen ze zeker niet op MP-Volksforum-Speurders etc ...
ik ken een vent die heeft 3 Lancia Beta's uit begin jaren 80 waaronder een Spider Volumex..,die kent zowat alle eigenaren van klassieke Lancia's...mocht hij er 1 kwijt willen, hoeft ie maar even te bellen en klaar is kees..altijd animo, en jan met de pet weet nergens van..
wat ik wil zeggen hiermee..als je niet de juiste weg kent in het 'wereldje' kom je dikwijls terecht in het MP gebeuren en de daaruit vloeiende ellende ..lees; bergen roest en niet compleet meer..en altijd teveel betalende, omdat er zogenaamd geen meer over zijn..
ik zit zelf niet meer zo in de 'Golf scene'..maar in een andere hoek..(BMW)..en ken daar redelijk wat mensen in ...
in een straal van 5 km rond mij weet ik een e30 Alpina b6 2,8 ,een 2002 Turbo(hagelnieuw),2 in nieuwstaat verkerende e21 323i's ...een 745i uit '78 met 55.000km erop ..
die zie je hier geen van allen ooit rijden..maar dat wil niet zeggen dat het er niet is..
alleen de gemiddelde sterveling komt er gewoon niet bij in de buurt..
|