Quote:
Originally Posted by wessel97
hmm.. dan kan het daar ook niet echt aan liggen nee
|
Ja, nee, niet echt nee. Wij zitten hier wel nog sterk aan vuil in de carb te denken, omdat hij eens is droog gelopen. Daarna heeft hij nog goed gelopen, en er zit een filter tussen, maar misschien is er toch iets van vuil in de carburateur gekomen. Dat de vlotternaald dichtzit of iets dergelijks. Maar ja, Dan moet hij open en
een pakkingset is ook weer niet goedkoop.
Quote:
Originally Posted by Rinus66
Misschien eens proberen met een electrisch pompje?
|
Ik heb er alleen van een GTI liggen, en die pompen veel te hard. Ik wil ook eigenlijk doordacht iets doen, iets dat logisch is. De pomp die er nu op zit moet goed zijn, vervangen is niet logisch. Ik heb straks de sproeiers nog eens doorgeblazen, dat is iets logisch. Zitten ze dicht, dan komt er geen mengsel. Maar dat was het dus ook niet... Aan de andere kant, je moet ook dingen gaan uitsluiten. (daar citeer ik Peter even)
Quote:
Originally Posted by wessel97
maar hij loopt wel goed als hij stationair draait? en hij krijgt pas te weinig wanneer je gas geeft dan?
want dan zou je bijna denken dat of de pomp te weinig L/U levert, maar je kunt ook niet meten ofdat hij misschien ook te weinig lucht pakt wanneer je gas geeft.. want dan zou er misschien wel eens ergens iets klem kunnen zitten... (is maar een idee he )
maar omdat je zei dat je nog niet geprobeerd hebt om de carb af te stellen, misschien kun je dat eens proberen?
|
Stationair loopt hij behoorlijk netjes, niet perfect, maar de ellende begint pas bij belasting, wanneer er meer vraag is naar benzine. Het mechanische van de carburateur heb ik wel afgesteld, daarna heeft hij ook nog perfect gelopen. CO-waarde heb ik echter de apparatuur niet voor, dus daar ben ik vanaf gebleven. Maar nogmaals, met de afstelling zoals ze nu is, heeft het blok nog perfect gelopen.