24-02-2014, 19:43
|
VW Enthousiast
|
|
|
|
Camper als Daily Driver; ervaringen?
Hey hallo,
de topics die dit onderwerp min of meer aansnijden zijn al redelijk verouderd, dus start ik hier een nieuw topic.
Mijn broertje wil heel graag een camper, de voorkeur gaat nu uit naar T3, maar T4 is ook een optie. LT, Mercedes Sprinter, Ford Transit zijn allemaal te groot. Ook kijken we of van bijvoorbeeld een Jumpy/Expert/Scudo campers bestaan, dat is een mooi formaatje.
Waarom niet groter? De bedoeling is namelijk, dat hij er elke dag de 11 kilometer mee naar werk kan, maar ook 3 a 4 keer per jaar naar Frankrijk of Italiƫ kan op vakantie. Ook zit hij in 2 bands dus als iedereen er in kan + spullen zou het ook mooi zijn. Het is misschien vragen om een wonder, maar het zou helemaal mooi zijn, als de camper in een parkeergarage past!
Dit gaat lijken op een topic dat bij 'te koop gevraagd' hoort, maar mijn vraag is;
-zijn er mensen op dit forum die een T3 camper als daily driver hebben? Dus zowel woon-werk verkeer als vakantie. Hoe bevalt dat qua gemak, kosten, verbruik, comfort?