Hallo allemaal,
Ik was vergeten dat ik hier nog een topic had helaas heeft de golf de afgelopen 4 jaar compleet stil gelegen, studie, trouwen, ander huisje je kent het wel. Om eerlijk te zijn ook niet veel meer op het forum gezeten, maar op zich ben ik nog steeds wel actief in het wereldje een aantal van jullie kennen mijn daily misschien wel.
Ik weet dat tegenwoordig veel op facebook wordt gedaan maar vind het ook wel leuk ergens iets breder verslag te hebben. Ik heb hem echter nu weer uitgegraven en ben er weer aan begonnen. In de afgelopen jaren heb ik ook weer wat bijgeleerd en zijn mijn interesse ook aangepast deze wil ik ook meenemen in mijn project en zo proberen het niveau wat hoger te trekken. In de afgelopen jaren heeft de golf gewoon binnen gestaan en is goed bewaard gebleven, toch zijn er een paar dingen waar ik nu bij denk die kunnen beter en deze zal ik dan ook opnieuw aanpakken.
Ik wou beginnen aan het dak maar er was iets aan de A stijl wat ik niet vertrouwde, een beetje peuteren met een schroendraaier en ik vond dit:
alles gestraald:
Stukje plaat op maat geklopt en afgelast:
Hierna in de filler gespoten:
Het dak voor de rest was netjes alleen wat lichte glooiing rond het schuidak, maar deze kon er gelukkig gewoon uitgeschuurd worden.
Het dak zat ook nog goed in de lak daarom heb ik hier enkel primer overheen gespoten en de epoxy achterwegen gelaten.
De instappen, heb ik ook gelijk meegepakt, de amerikaanse gordelgaatjes dichtgelast en alle puntlassen weggewerkt.
Grtz Hans