Quote:
Originally Posted by jeroensv
Ah oke, ik had gelezen van je gezondheidsproblemen, erg vervelend allemaal! Ik ben sinds vorig jaar actief in de time attack wereld, zelf een VAG liefhebber maar voor de time attack help ik een vriend van mij met zijn Honda NSX. Was erg benieuwd naar jou auto, het supercopa project volgde ik al! Heel veel respect voor al het werk wat daarin zit, je gaat neem ik aan in de Extreme klasse rijden in 2015?
|
Maakt mij niet uit of het om een Honda gaat of wat anders, ieder zo zijn ding. Het is gewoon heel erg leuk om hier mee bezig te zijn, en daar draait het uiteindelijk toch allemaal om
Ik ga volgend jaar diverse races rijden zoals time-attack, maar ik wil ook minstens 1x een berg-cup race gaan rijden
We zullen met een paar auto's aanwezig zijn (en rijden) en we zijn hier dan ook al erg druk mee bezig.
Om mijn gezondheids-redenen en afname van verdiensten, zal de Supercopa door de zeer hoge kosten langer gaan duren dan dat ik zou willen.
Om deze reden zijn we al een tijdje bezig met een goed alternatief waar veel potentie in zit, maar veel goedkoper is om klaar te maken en ook goedkoper is in onderhoud.
Dit is een auto die volledig bij ons past en uiteraard met 4wd, maar verder houden we het nog even stil.
De kosten van de Supercopa zoals ik hem wil is eigenlijk veel te gek voor een klein bedrijfje als ik heb. Om te leren racen en te kunnen rijden zonder bang te hoeven zijn om wat stuk te rijden omdat de onderdelen erg duur zijn, begin ik in 2015 eerst met een andere auto wat uiteraard wel een VW is.
Ik hoop hem eerder af te hebben, maar kan gewoon niks beloven omdat mijn gezondheid alleen nog maar achteruit gaat ipv de goede kant op. Deze auto zal bekent worden gemaakt op de 3e week van Juni als wij een open dag willen organiseren
Ik heb hulp van een persoon die 3 dagen in de week bij mij komt werken. Hij zal er 1 dag aan werken (vrijwillig) en ik een 1 dag op de zaterdag waardoor het lekker doorloopt en het normale werk er geen hinder van ondervind.
Ik ga rijden, maar van hoe of van wat is afhankelijk van mijn gezondheid en financiƫn. Ik vind het mee doen nu dan ook belangrijker dan het willen winnen. Mijn wens is om mee te kunnen doen en dat voldoet voorlopig
De Supercopa gaat rustig door en zou een mooie opvolger zijn van deze waar ik mee ga beginnen. Als er een klant komt waar ik hem voor mag bouwen zou ik dat nog veel liever doen want het concept is gewoon heel erg goed. Een auto als deze is sowieso boven mijn kunnen en zal er iemand in moeten gaan rijden met heel veel ervaring en een betere gezondheid dan ik.
We zullen zien hoe het zal gaan, maar we gaan voor het mee doen
Ik heb niet voor niets alles verkocht zoals mijn blauwe mk2 en mijn 71'er 911
Oja, ik ben bang dat ze ook deze auto in de extreem willen gaan plaatsen