Na een lange periode maar weer is een update.
De volvo luchtfilter aanpassing ben ik nog niet aan begonnen. Ik had er een gevonden, betaald en jawel het betrefende bedrijf levert niet. Het staat in iedergeval nog op de planning.
Zit regelmatig op eBay DE, UK en USA te loeren en af en toe wat geld inzetten op een veiling als ik wat moois zie. Zo had ik laatst een klapraamsetje gewonnen en inmiddels ingebouwd.
Tevens de ECU een plekje gegeven op de orginele steun. Ik heb de orginele gaatjes aangehouden.
Nieuw koelvloeistof reservoirtje
Corrado remschakelaartje ingebouwd in orginele pendalen cluster
Een maat van mij was het niet eens hoe de vacuum van de rembekrachtiger liep. Dit zat nogal in het zicht dus een kortere minder in het oogspringende route bedacht. Komt nog een buisje van de STK naast en dan ga ik iets van een steuntje bedenken.
Tevens de naloop brandstofpompregeling weghaald;
Kabelboom sensoren aangesloten. Nog een paar draden stoftapen en heb nog een tweetal klemmen nodig op m'n waterbuis;
Nieuwe kachelmotor gemonteerd, de oude had een vervelende piep. Tevens een nieuw bladnetje gescoord.
Na een frustratie topic dat ik moeite had met mijn chromen immitatie klinken. Via Barn een originele set VW klinken bemachtigd. Barn kan er hopelijk meeleven dat ze nu op een 82 er zitten ipv een '77 er
Langzaam aan werken we naar de eerste start. Daarbij krijg ik wat hulp met het (mooi) aansluiten van het elektrische gedeelte, dit is niet helemaal mijn cup of tea.
Er zijn nog twee grotere projecten;
- Volvo 440 luchtfilter pasmaken
- Plug & Play accu oplossing. Ik heb een idee om zonder las en slijp werk toch de accu voorin de motorruimte te krijgen i.p.v. achterin.
Als laatste zijn er nog zeer veel details!