Thread: Ronaroot
View Single Post
Old 11-02-2014, 23:27
ronaroot's Avatar
ronaroot ronaroot is offline
Volksforum Aandeelhouder

Enkele weken terug werd ik getipt op een setje BBS velgen.....

Ik had de Wheels and More velgen liggen voor komend seizoen en met een 2e kindje op komst was niet echt de bedoeling om nog grote/gekke veranderingen aan de auto te doen.
Totdat ik dus werd getipt op een advertentie van een set 17" BBS E26 rennsport velgen, de vraagprijs was ver boven mijn budget (had ook net die Wheels and More gekocht) maar zo "velgengeil" als ik ben toch maar eens een berichtje richting de verkoper gedaan. Verkoper bleek een heel schappelijke persoon te zijn en omdat hij toch maar enkele kilometers van mij vandaan woonde toch maar een afspraak gemaakt om te komen "kijken" je raad het al, van kijken is kopen geworden.
De verkoper zocht zelf staalvelgen die hij wilde laten verbreden, die wist ik nog uit te halen en de afspraak gemaakt dat hij die zou laten verbreden en als ze klaar waren ik pas de bbs-en zou gaan ophalen, Zo hoefde hij niet zijn auto op bokken te zetten.
Afgelopen weekend was het zo ver en lagen de bbs-en klaar om opgehaald te worden

Ze hebben nog wat "liefde" nodig dus wil ze nog laten opknappen en meteen de harten een ander kleurtje geven.
Tevens zullen de banden gewisseld worden voor een maatje smaller.

vwclubparkstad https://www.facebook.com/vwclubparkstad
Reply With Quote