03-02-2014, 22:21
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Bedankt voor de reacties.
Inmiddels ruim een half jaar verder, en ben in die tijd ook verder gegaan met de Golf.
Met mijn grote hulp Egbert hebben we de volgende dingen gefixt:
- Massaprobleem in dashboard opgelost. Hierdoor gingen spontaan allerlei lampjes iets branden, en ook gaf de MFA hele bijzondere waardes. Motorolietemp was + 250 enzo. Op een gegeven moment werkte de boordcomputer helemaal niet meer als het dimlicht geschakeld werd. Aangezien ik nooit elektro onderwijs genoten heb kon ik hier echt niets mee.
- 2 relais voor de koplampen gingen telkens kapot. De andere 2 niet. (totaal 4 nodig) Na veel zoeken en testen bleek dat er verschil in de relais zit. Bij de ene ging de schakelstroom van boven naar onder, en bij andere types van links naar rechts. Toen we dit ontdekten was het probleem snel verholpen.
- Originele koppelingskabel vervangen door die van een Passat G60. (Onderdeelnummer K26740) Goed opletten met monteren!
- Zelf afstandhoudertje gemaakt voor houder van koppelingskabel. Zal proberen later een foto te posten.
- T4 koppelingshevel gekocht bij Hulsen Turbo Tuning. Werkt perfect.
- KVS temp werkt weer.
- Achteruitrijlamp gefixt.
Verder heb ik de auto ook gebruikt als trouwauto voor mijn eigen bruiloft. Tijdje over nagedacht, maar dat leek me toch de beste en mooiste keuze. Als GJ het had mogen weten, had hij het helemaal fantastisch gevonden.
Er zijn nog een aantal dingen die ik wil gaan doen:
- Tach adapter gekocht en proberen te monteren.
- Versnellingsbak is niet helemaal lekker, kan niet in z'n 2 rijden.
Tot de volgende update!
|