26-01-2014, 17:56
|
|
VW Addict
|
|
|
|
Net nog even weer gekeken. Ik heb een plus draad direct van de accu naar de 15 van de bobine geprobeerd. (baat het niet....) De polo stond gelijk 'op het contact' Starten deed ie niet. Wel rond, maar niet aanpakken.
Als ik de draad weghaal en meet of er wel stroom op staat, dan brand het lampje zwakjes. (Ik gebruik een soort stroomzoeker met een klemmetje, draadje en dan een soort dartpijl met een lampje) Bij het starten lijkt deze feller te gaan branden.
Ik heb er twee bougies (3 en 4) uitgedraaid en deze op het blok gelegd. Gisteren vonkte 4 wel, maar nu geen van beide!!!!!!!!!!!! Nu moet ik wel zeggen dat de accu de motor met moeite rond kreeg. Ook even hetzelfde geprobeerd met een bobine van een 1.5JB blok, maar hetzelfde resultaat.
De accu staat nu weer bij te laden.
Morgen met een volle accu nog maar even weer proberen. Anders stap voor stap de ontsteking nalopen. Misschien de condensator?
Ik ben blij dat ik iets gevonden heb, maar vreemd dat ik gisteren wel de bougie zag vonken.... Dus ben er nog niet zeker van dat de motor weer aanslaat als we een vonk hebben.
|