View Single Post
Old 23-01-2014, 19:43
KegelsGTI KegelsGTI is offline
VW Enthousiast

Default Stotteren/inhouden ABF

Beste mede VW'ers hier ben ik spijtig genoeg WEER met een probleem van m'n abf. de auto stotterd en houd in alsof hij precies op 3 cilinders draait maar toch draait de motor op 4 cilinders het lijkt alsof er na de motor iets misgaat,,?
Ik was aan het denken aan de catalisator, deze is volgens mij nog fabriek af dus deze zou mss wel eens vol kunnen zitten? 250 000km ondertussen.
Bij "doortrekken"tussen de 3000 4000 stopt het stotteren daarom dat ik dacht aan de catalisator, er is al een hele boel vervangen aan de wagen en het begint echt m'n klxte uit te hangen.
Motorblok +-70 xxx km boegiekabels, delco, bobijn, benzinefilter, relais.. geen 3000 km geleden verse olie, bougies, oliefilter krijgt altijd rond de 10 000 km onderhoud door veel korte afstanden woon werkverkeer +-7km
Heb vandaag men karterventilatie al eens wat uitgekuist maar deze zag er niet enorm besmeurd uit, hopelijk kunnen jullie me nog wat voorstellen doen die ik kan controleren morgen op m'n werk,, want ik zie het bos door de bomen niet meer, alvast bedankt! KegelsGTI !
Reply With Quote