Hallo allemaal,
Ik zal mij als nieuweling als eerst maar even voorstellen, heb de auto ondertussen al weer bijna 2 jaar dus hier alle veranderingen in die tijd, sommige dingen kloppen niet helemaal wat er staat aangezien ik het van het polo forum gekopieerd heb
Mijn naam is Jelle van den Berg en ben 18 jaartjes jong.
Ik ben momenteel bezig met de opleiding autotechnicus en heb vorig jaar mijn diploma voor motorfietstechniek gehaald.
Sinds mijn vijftiende ben ik altijd al bezig geweest met brommers en scooter, zo ben ik ook aan de opleiding gekomen.
Maar een half jaar voor ik 18 werd begon het toch erg te kriebelen om een echt volkswagen te gaan kopen, zo gezegd zo gedaan en afgelopen april stond er een polotje voor de deur.
Na veel op forums te kijken en te zien hoe jullie je polos opknappen wist ik zeker wat ik ermee wil/wou!
Nu zal ik weer stoppen met al dat gelul en wat fotos plaatsen en wat vertellen over de veranderingen, ik hoop dat jullie het een leuk autotje vinden en mischien nog goede ideeën hebben!
zo heb ik hem gekocht:
als 1 van de eerste dingen een cv setje ingebouwd, polo logo en deurstrips verwijderd en een embleemloos grilletje gemonteerd.
Later me bezig gehouden met wat fantsoenlijk geluid in te bouwen, ik wou dit simpel en goedkoop houden.
Uiteindelijk een composetje van een kennis gekregen en goedkoop aan de rest kunnen komen
Natuurlijk moest er ook een setje 6n2 achterlampen en orginele mistlampen komen.
Voor de subwoofer heb ik een dubbele bodem in de kofferbak gemaakt zodat ik nog wel genoeg ruimte over hou voor bagage en dingen.
6n2 lampen gemonteerd:
Op een dag toevallig tegen een super net crosspolo interieur aangelopen en kon het voor een prikkie overnemen dus die meteen meegenomen.
Na een aantal uurtjes martelen met ijzeren strips en een lasapparaat zat het er in.
En ongeveer een maandje geleden dan toch eindelijk een schroefsetje besteld
polo stukje lager!
Dit is dus het voordeel aan een dubbele bodem!
Vandaag ook nog een bra gekocht en een tijdje geleden oranje knippers erin en wat stickertjes op de achterruit.
weer een kleine aanpassing aan de polo,
Een bumperlipje van een golf 3 pas gemaakt.
Ik ben er zelf aardig tevreden over!
zo, eindelijk weer is even wat laten horen van mij hier!
heb in de afgelopen tijd niet extreem veel veranderd aan de polo,
wel heb ik de kop en mist lampen geel gemaakt.
vind het zelf leuk staan, en als ik het weer zat ben trek ik het er zo weer af
ook heb ik het achterkleplogo zwart geplastidipt.
een aantal weken geleden een set ats'jes opgehaald.
de velgjes heb ik nu thuis gespoten en al liggen.
bandjes heb ik er gister omheen gedraaid, morgen nog even balanceren eronder gooien, naar beneden schroeven en uitlijnen.
zodra ze er onder zitten en ik een paar leuke plaatjes heb zal ik ze hier plaatsen!
vandaag trouwens ook geslaagd voor mijn praktijkexamen voor autotechniek niveau 2, hebben we dat ook maar weer gehad!
we hebben natuurlijk niet stil gezeten de laatste tijd,
om te beginnen heeft de polo afelopen zomer als trouwauto gedient voor mn zus haar bruiloft!
natuurlijk heb ik de polo een flinke poetsbeurt hiervoor gegeven en het resultaat mocht er zijn,
hier het echtpaar met het polotje
de polo heeft afgelopen zomer ook een retourtje frankrijk overleefd, maar met zo'n lage auto over de belgische wegen rijden was nog niet echt een pretje
hier een fototje van onderweg
later maar een paar universele naafdopjes gekocht en wit gespoten, hier een fototje bij dumpd
tijdje later een gti achteras gekocht zodat er schijfremmen op de achterkant kwamen, natuurlijk meteen even de voorremklauwtjes gelakt en voorzien van nieuwe blokjes.
en nog een fototje met autos van een paar vrienden van me
voor de winter heb ik een setje 14'' steelies gekocht, laten verbreden, oranje laten coaten en een paar strakke winterbandjes omheen gedraait, zie hier het resultaat.