22-01-2014, 21:00
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
|
|
ik zou een 1.3 al laten staan, zuinig zijn die niet, met een 1.6 geraak je even zuinig en heb je wel nog wat vermogen zitten.
diegene met xenon lampen laat ik staan. dergelijke aanpassingen vind ik maar niks en de kabelboom ook niet. xenon lampen trekken al meer stroom en de originele licht schakelaar is al niet van de beste.
die rode met 313K km vind ik dan wel een goeie. iemand die al 313k heeft staan, onderhoud die wagen ook. probleem autos halen zulke km'standen niet. vaak is distributie enzo ook al eens vervangen (hetgeen je van eentje met 88k km niet altijd kan zeggen). nadeel is wel dat er mogelijk wat meer roest zit aan eentje die al veel baan heeft gezien.
voor de rest is de injectie (lees: geen defecte carbu) ook altijd doorslaggevend
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
|