View Single Post
Old 22-01-2014, 11:17
Marten's Avatar
Marten Marten is offline
VW Guru

denk je dit nu serieus? omdat je zelf waarschijnlijk nooit wat verkoopt gaat jou interesse er ook niet naar uit. als je wil verkopen zal je dit regelmatig aan moeten bieden en dus ook omhoog kunnen zetten etc. mensen zoeken met hun bruine oog en kijken enkel naar de eerste pagina (geloof mij )
en om alles op de economie te schuiven is wel heel kortzichtig, maar goed.
ik denk dat de mensen die wel wat te koop zetten hier, geen tot nauwelijks bericht krijgt van geïnteresseerden, als je niet meer kunt reageren in een advertentie. vragen over het product zijn dan ook te lezen voor anderen, we zijn hier om elkaar te helpen toch....

het is gewoon niet meer aantrekkelijk gebruik te maken van het advertentie gedeelte momenteel!

Quote:
Originally Posted by skywalker38
Of je nu elke dag een advertentie kan uppen,daar ga je echt je spullen niet sneller mee verkopen,een echte liefhebber die iets specifieks zoekt kan toch het onderdeel wel vinden wat hij/zij wilt hebben
Dat het verkopen van bepaalde zaken moeilijk loopt heeft met de economie te maken,mensen geven gewoon minder geld uit aan hun hobby.
Ik ben van mening dat eenieder die zich heeft aangemeld als forum lid,moet het recht hebben om advertenties te kunnen plaatsen,ik begrijp niet waarom dit als storend wordt gezien,of anders moet men de regels aanpassen