Zo ik ben weer terug van weg geweest. Ik heb de afgelopen 2 jaar in een Smart gereden, maar die is vorige week door een andere weggebruiker total loss gereden. Dus ik moest weer een VW hebben, het kriebelde weer behoorlijk.
Vandaag heb ik deze zwarte Polo van 2002 gekocht. Het is de Highline uitvoering met veel opties. Schuif-kanteldakje, stoelverwarming, elektrische ramen en ga zo maar door.
Momenteel zitten er te kleine velgjes onder met winterbanden. Binnenkort koop ik hier een 17 inch set of een 18 inch, mits dit gaat lukken met de maten.
Er moeten nog een aantal kleine dingen gerepareerd worden zoals: achterruitwisser, kofferklepmechanisme en het lampje gaat niet aan als de deur wordt geopend. Zijn maar kleine defecten.
Het mooie is dat de Polo maar 100.000 heeft gelopen, auto is anderhalf week geleden geïmporteerd vanuit Berlijn. Buitenom heeft de auto een paar parkeerschade's, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik ben weer enorm enthousiast dat ik een VW heb.
Heeft iemand nog een wreed idee voor een dikke set velgen, laat me het dan weten!
Dit is 'm:
Groeten Floris.