View Single Post
Old 19-01-2014, 07:57
turbojo2 turbojo2 is offline
VW Guru

[QUOTE=bprijs]Heb het allemaal nog niet bestudeerd maar weet wel dat ik het niet ga doen.
Heb hele goede reacties gelezen van Mike Sanders vet.
Kost al gauw een honderdje of 5 maar das altijd minder dan zo'n bad.
Word toch geen winter auto word alleen bij mooi weer in gereden.
Ik moet ook een beetje de kosten in de gaten houden want hij gaat straks over de 20k maar over de 30 word me wel een beetje te veel van het goede.
Ik vraag me soms wel eens af waar ik mee bezig ben want ik krijg het er nooit voor terug.
Maar ja wie a zegt moet ook b zeggen, en ach ja hobby kost geld
maar het moet niet uit de klauwen lopen.[/QUOT

Ik heb in mijn golf ook de holle ruimtes volgespoten met Mike Sanders en was met een middag klaar. Je hebt een oude frituurpan nodig en een compressor. Het vet heb ik gehaald bij de Mike Sanders dealer voor NL : garage vd Pol in Bennebroek. Zij hebben een leen spuitset die je mee kunt nemen na het betalen van 100 euro borg die je later weer terug krijgt. Je hoeft dus eigenlijk alleen maar het vet te kopen. Ik heb 2 bussen van 4 liter gebruikt en was hiervoor effe 100 euro kwijt. De deuren had ik al in de tectiel gedaan dus de volgende keer haal ik 3 bussen. Dus je auto in de Mike Sanders voor 100-150 euro en dat is geen geld. Ga maar eens tectiel kopen ben je veel en veel meer kwijt. Het vet verwarm je tot 140-150 graden (de laagste stand van de frituurpan) en schep je met een soepopscheplepel in de vetspuit. Dikke (las)handschoenen heb je wel nodig en een weggooi verfoverall en een vuurwerk bril ofzo voor je ogen en eventueel een verfhaarnetje. Het resultaat is echt super, zodra het vet het plaatwerk raakt vormd het een gestolde vetlaag die nooit meer weg gaat. Ik heb Mike Sanders ook gespoten in de hoeken van mijn wielkasten voor en achter en ook bij de benzinevulhals. Ik weet zeker dat mijn auto nooit meer wegrot en hoef er ook nooit meer iets aan te doen. Het vet heeft een groot kruipend vermogen en kruipt zeker als je auto in de zon staat ook tussen roest wat tussen plaatwerk zit.
Reply With Quote