View Single Post
Old 11-01-2014, 17:37
Style's Avatar
Style Style is offline
QUATTRO Donor

Vandaag weer lekker bezig geweest

De nieuwe vulpijp gaat idd zeer krap door het gat van het chassis dus daar komt idd niks meer tussen Rik

Linker koplamp gemonteerd ,grill er in voorkant staat er weer netjes bij.

Dan alles achter bij de stabi weer in orden gemaakt 2 extra moeren bij Fabory gehaald is fijn draad volgens mij de aansluiting van de schroefset.
Stabi past nu netjes en loopt een klein stukje van de achterkant van de bank perfect dus

Beugeltje voor de stationair kabel van de carbs zit er op.

Hoedenplank gepast vind de zwarte stof alleen niet zo mooi zeker om dat de zijkant nog gewoon origineel lichtbruin is
Kan ik 2 dingen doen of de zijkanten zwart maken en voorzichtig het lichtbruine er af halen.
Of op zoek naar lichtbruine hoedenplank stof

Daarna weer verder met de zoektocht waarom er nog ergens lucht in de leidingen blijft zitten waar door ik geen hard pedaal krijg.
Ik ontlucht altijd met zo'n setje wat je op het remvloeistof reservoir zet en dan met druk van een band de boel op druk zet.
Dit keer had ik alleen 4bar in het bandje gedrukt waar door het systeem ook wat zwaarder onder druk kwam te staan.
En meteen was duidelijk wat het probleem is bij de korte leiding voor links voor liep het vloeistof gewoon langs de nippel uit de HRC.
Ik zag ook dat ik de remleiding nippel helemaal tegen de HRC zat gedraaid.
Dus de felsrand is gewoon niet goed

Maar wel blij dat het nu gevonden is van de week even terug naar de zaak die ze gemaakt heeft voor een nieuwe

Dan de bijbehorende plaatjes

Zou ik de stabi polijsten of gewoon zwart spuiten/coaten ????

Stationair kabel beugeltje

En dan de boos doener van de remleidingen

En de hoeden plank alles zwart of alles lichtbruin als deze stof bestaat

Golf MK1 1.5 LS AUT 1981 ombouw ABA CV carbs
Reply With Quote