View Single Post
  #6  
Old 10-01-2014, 18:15
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

handige site, wordt toch al een pak duidelijker hoe het in elkaar zit.

het al dan niet lekken komt gewoon van het feit op die 2 metalen vlakken nog perfect afsluiten, of al ergens ingesleten zijn. demonteren, vlakschuren en weer monteren is dus voldoende. daarbij ook de schroefdraad inwrijven met locktite of zoiets.

kerel daar vervangt wel het kopje. ik ga toch mijn injectoren laten vervangen en de oude meevragen. k ga die toch eens open doen en herstellen als eventuele reserve
misschien toch eens een setje reserve uit één of ander blok draaien voor de toekomst. auto moet nog een 600K km uithouden, dus ga er waarschijnlijk nog wel eens nodig hebben
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote