04-01-2014, 20:49
|
|
Volksforum Crew - The Grim Sweeper
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Rallyegolf20vt
Het zal geschiedenis zijn Richard , maar jij bent appels met peren aan het vergelijken als je Jeroen zijn golf met die van Sipke vergelijkt.
Denk dat je dat zelf ook heel goed weet. En ja ik heb veeeel meer respect voor Jeroen .
Sipke hoeft alleen maar veel geld uit te geven voor een grotere turbo , de G lader heeft op laatst gewoon zijn beperkingen , en dan toch zoveel vermogen er uit halen.
Ik kan mij nog een cabbyG60 herinneren die dat ook claimde maar ...........
|
Gaat niet om de techniek en of je daar respect voor hebt, gaat simpelweg om de tijden bij een sprint. Tuurlijk heb ik voor sommige sporters ook een zwakte, maar op t eind draait het toch om tijden. (als je dit even terugleest heb ik t alleen maar over tijden, niet de techniek)
om het maar ff om appels en peren te hebben.
Kan mij ook nog een gtig60 herinneren die claimde maar sneller te zijn dan een 16 klepper oettinger en toen lag t ook aan de bandjes..
laat sommige dingen toch lekker in het verleden ipv oude koeien uit de sloot te halen. Was destijds wat jeugdige grootspraak uit die tijd van mij( ja al weer 12 jaar geleden). Ik ben er al lang overheen gegroeid, moeten jullie misschien ook eens doen
|