04-01-2014, 19:53
|
|
Draaideur Donateur - Retroracer
|
|
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
|
|
Quote:
Originally Posted by Richard
idd vroeger Jeroen wel zien knallen en hij was snel, Sipke was sneller met zijn 2,2 20vt, maar het was jammer dat op het hoogtepunt in de kwartmijlsprint ( eerste king of europes oa) Jeroen er al niet meer bij was en het gewoon niet meer kon bijbenen. Jeroen zijn beste tijden lagen op 11.8 bij ongeveer 200km. AME racing uit Berlijn met haar 16vg60 was sneller in de laatste jaren en die gingen wel de stap verder met de synchro/4 motions en de vr6t.
De golf van Jeroen is nu niets meer dan jeugdsentiment. Er zijn nu hier op t forum snellere 20vt ombouwen. En wil je nu meedoen met straatwagens moet je onder de 8,50 rijden in Europa.
Australie rijden oude rx3tjes met 4 rotomotors de hele dag 7 laag en soms in de 6 te rijden.
nogmaals.. een stukje geschiedenis
|
Het zal geschiedenis zijn Richard , maar jij bent appels met peren aan het vergelijken als je Jeroen zijn golf met die van Sipke vergelijkt.
Denk dat je dat zelf ook heel goed weet. En ja ik heb veeeel meer respect voor Jeroen .
Sipke hoeft alleen maar veel geld uit te geven voor een grotere turbo , de G lader heeft op laatst gewoon zijn beperkingen , en dan toch zoveel vermogen er uit halen.
Ik kan mij nog een cabbyG60 herinneren die dat ook claimde maar ...........
__________________
There`s no substitute for Turbo engines
Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
|