03-01-2014, 15:20
|
|
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,364
|
|
Quote:
Originally Posted by Polo1w
Heb met mijn scirocco nog nooit ellende gehad met de k-jet.
Toch ruime 100.000 mee gereden waarvan zeker 20 volgas
Heb m al 11 jaar nu.. Vanmiddag nog rondje industrieterrein gedaan (geschorst,foei)...
|
dat is het net..zolang hij blijft lopen en goed loopt ..gewoon vanaf blijven..
problemen komen wanneer je gaat lopen prullen met dat spul..vacuumlekken ..verduurde injector ringen ,dalende opbrengst van de pomp
het is een injectiesysteem dat werkt onder hoge druk..veel meer dan een Motronic of een Digifant ..en dat eigenlijk gestuurd word door onderdruk en een paar temperatuursensoren
het is ook geen wonder dat BMW.Mercedes,Opel dit systeem begin jaren 80 vaarwel hebben gezegd..(eerder denk ik, mijn vaders A Manta GT/E had al een computer)
en afstellen ,buiten wanneer je er 'verder' mee gaat kun je eigenlijk niks stellen behalve de CO en het stationair toerental..
restdruk/systeemdruk zijn manometers voor die ze vroeger bij de Bosch service dienst hadden...
die zijn er volgens mij niet zoveel meer deze dagen..
|