![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
03-01-2014, 09:27
|
![heinz74's Avatar](image.php?s=76e4f338ed7802ce15e3eb81aafbbeb1&u=30138&dateline=1363809323) |
Postwhore
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,364
|
|
klopt ook wel..
die GTI blokken lopen allemaal anders..scheelt nogwel van dag tot dag soms..
ik heb ook van allerlei set ups geprobeert op mijn dagelijkse GTI's ..ook geprobeert met andere drukregelaars ..de koude start door te schakelen bij plankgas ..mijn kop gek laten maken om een verdeler aan te schaffen van een 924 Turbo die van goud was ..
maakt in gewoon verkeer weinig tot niks uit ..behalve een benzine verbruik van een big block Chevy..
als je je GTI helemaal origineel wilt hebben ..zoek je een goed lopende 1,6 GTI donor op en bats je alles over..niks openschroeven etc ..en dan laat je hem op de rollenbank bij een tuner netjes afstellen..
als ik morgen een GTI zou bouwen voor mezelf..ging er sowieso een modern blok in een .ABF,g60 of een 1,8 20vT..gewoon puur voor de gebruiksvriendelijkheid en kosten/baten..
|