View Single Post
Old 20-01-2004, 16:36
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...

Default Jetta Crash en verzekering UPDATE UPDATE !!!

http://kilo.messageboard.nl/5349/viewtopic.php?t=746

Expert nam persoonlijk contact met me op ( wat al raar is ) .
600 euro ...
Ik vroeg me hardop af of hij wel naar de Jetta had gekeken ipv alleen naar zijn dagwaarde boekje .
Hij belt later nog terug ...

Waar het mij om gaat is het feit dat iemand anders een fout begaat ( kan iedereen gebeuren ) maar vervolgens wordt je niet volledig schadeloos gesteld .
Voor 600 euro koop ik nergens een Jetta in die staat . Ja een rammelbak met mankementjes die altijd als asbak gediend heeft en navenant zuur stinkt .

Kortom : we hebben weer een mond vol hoe goed het wel niet geregeld is in Nederland maar voorlopig zie ik weer een paar honderd euro door een blunder van een ander uit mijn zak vliegen ..

Zwaar k*t idee .
Vooral omdat je een schemergebied hebt : is je auto tussen de 10 en 25 jaar oud ... jammer joh . Taxatie rapport mag maar ze hoeven er niks mee te doen .. namelijk is dat een artikel 275 iets : die is pas geldig vanaf 25 jaar of ouder .

Hoe hebben jullie je scheurijzers verzekerd dan ?
Iemand ervaring met dit soort ongein ?
Dat je je radio installatie niet vergoed krijgt als die 3000 euro is kan ik me nog iets bij voorstellen ..
WA met of zonder beperkt casco : ander rijdt m in puin en jij bent overgeleverd aan een expert ?

Wie heeft er ( helaas ) ervaring mee ?
Reply With Quote