![Old](https://www.volksforum.com/forum/images/statusicon/post_old.gif)
02-01-2014, 16:57
|
![wessel97's Avatar](image.php?s=bff77c35eb6a46aafb07d74271350a7b&u=34275&dateline=1414340018) |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
|
|
Quote:
Originally Posted by yuli
Dagje sleutelen kom je een heel eind.
Succes van dit soort projecten valt en staat met de kwaliteit staat van je webers. Daarmee bedoel ik of het een samengeraapt zooitje is of dat je nieuwe / c.q. gereviseerde units hebt gekocht. Daar komen de meeste verhalen vandaag van het maar moeten blijven afstellen.
Webers i.c.m. scherpere nok en spaghetti is leuk voor fase 1
Voor fase 2, afstappen van dat DX onderblok en gaan voor een 2 liter en wat moderners.
Als je daarover info wenst zou ik zeggen neem is contact op met Bolku die heeft de nodige ervaring met dit soort ombouw projecten.
|
2 liter onderblok ga ik niet doen, als ik dan iets ga doen, bouw ik er of een 16v of een vr6 in ![Big Grin](http://volksforum.com/forum/images/smilies/biggrin.gif)
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|