View Single Post
Old 31-12-2013, 17:15
Dennis-Mash's Avatar
Dennis-Mash Dennis-Mash is offline
No personal life

Helaas is de afgelopen week het aftermarket dakraam toch gaan lekken. Tijdens de bezichtiging was er niets te zien van lek sporen o.i.d. dus ik was in de veronderstelling te maken te hebben met een dakraam welke nog wel even mee kon. Dat bleek dus helaas niet zo te zijn.

Er waren maar twee keuzes, afkitten en dus helemaal niks hebben, of is lekker gek doen en een Twingo dak monteren? Keuze was snel gemaakt, het zou een Twingo dak worden. Alles goed voorbereid, dak compleet met dakplaat uit een Twingo geslepen zodat ik een mal had. En samen met een kameraad begonnen.

Ook meteen de antenne gecleaned en het dak voor de rest matzwart gespoten. De lak op het dak was er slecht, diepe krassen, lichte steenslag/roest schade en zo dof als maar kan. Vandaar dus de reden om het matzwart te spuiten. Past ook wat beter bij het Twingo dak vind ik persoonlijk. :thumbsup:

Het resultaat.

Viel mij al met al wel mee. Het zit er erg netjes in. Het enigste wat nog rest is even een andere hemel te halen om die perfect op maat af te snijden want dan sluit ie naadloos aan met het twingo dak. :tu:

Gister avond ook nog even een setje CL achterlichten omgetoverd tot wannabe volledig rode Hella's. Maar ik twijfel nog wat ik er mee zal doen.