View Single Post
Old 24-12-2013, 21:05
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul

Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Ik heb hier een Ibiza waar ik een R36 in bouw en de bak van een mk4 V5 voor gebruik

Bij een V5 motor over dwars hangt de motor voor-over en die over lang zit gemonteerd, staat recht op.

Ik ben al eens bezig geweest om een R36 in een B3 te kunnen bouwen. Er kwamen zo veel problemen om de hoek, dat we het daarbij gelaten hebben.

Het is voor mij ook voor het eerst dat ik weet dat de Passat B3 ook een V5 heeft gehad en in lengte-richting is geplaatst. De assen van de B3 zijn anders dan die van Audi, maar misschien als hij alles over zet van de B3 V5 dat het wel zou gaan. Er komen wel problemen met de steunen van de bak en motor, km-kabel radiateur en E-gas enz voor terug.

ik volg je wel wilco [en alles wat je zegt klopt],maar we zijn nu inmiddels een pagina verder,en nog niets verder dan dat ik op de vorige pagina al zei dat die dan idd een bak van een 3b v5 moest pakken.de linkjes e.d. zijn leuk maar daar klopt al niets van.het feit blijft overeind dat het verlazerd is dat zijn audi 100 bak een vr patroon heeft,a] is het duidelijk te zien op de foto die ik post en b] vw gaat in 1985 echt geen bak uitbrengen voor een motor die ze 6 jaar later lanceren,en nooit in die wagen leverbaar is.