Thread: Tuner
View Single Post
  #2  
Old 21-12-2013, 13:49
Tuner's Avatar
Tuner Tuner is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 45
Default

Hier een afbeelding van mijn '96 Passat 35i




Het is een VW Passat 35i B4 met een 1.8 ADZ motor
Deze levert standaard 90pk

Bij 233400km heb ik de cilinderkop gereviseerd.
Revisie Cilinderkop:
- Kop gereinigd en gevlakt
- Kleppen gereinigd, gestraald en opnieuw geslepen
- Klepgeleiders gecontroleerd op eventuele speling
- Kleprubbers vervangen. Oude waren harder dan oude drop

Koppakking gelijk vernieuwd met nieuwe kopbouten
De uitlaat tapeinden zijn ook vervangen.

Radiateur is vervangen voor een nieuwe. Deze was helemaal gaar.

Bobine is ook een keer vervangen.
Ik had een probleem zodra het vochtig weer was dat hij niet wat starten. Vuurtje onder de bobine en na een tijdje start hij weer.
Dit dus verholpen voor een nieuwe bobine

Remmerij is nog niet zo heel veel kmers geleden rondom vervangen.
- Nieuwe schijven en blokken voor
- Achter nieuwe remcupjes, verenset en blokken

Schroefset wat eronder zit is al een paar jaar oud. Maar werkt nog steeds prima. Helaas moet ik rechtsvoor ff de toplager vervangen denk ik want hij rammelt daar.

Onderlip wat eronder zit komt van een Seat Cordoba. Deze is passend gemaakt voor de bumper van de Passat

Verder heb ik er een Centrale deurvergrendeling op gezet met afst. bed. Ideaal
__________________
'03 Opel Corsa 1.2 16V Elegance
Reply With Quote