View Single Post
Old 07-12-2013, 16:50
The_Maxx's Avatar
The_Maxx The_Maxx is offline
Forum junkie

Send a message via MSN to The_Maxx

Quote:
Originally Posted by Christiaan
- Alle advertenties zullen gecontroleerd worden voor plaatsing door de Volksforum Crew op naleving van de regels
- Zolang een advertentie niet goedgekeurd is, zal deze niet zichtbaar zijn

Mooie regels. Scheelt een hoop gevraag naar o.a. prijzen.

Quote:
- Reageren op advertenties door middel van een reply is niet meer mogelijk

Interessante wending. Aan de ene kant logisch, maar soms ontbreekt er zoveel aan een advertentie (die wel binnen de regels valt) dat er wel een vraag gesteld zou moeten kunnen worden om dit aan te vullen.
Desnoods via de staff. Bijvoorbeeld: 15" velgen met banden te koop, €100, locatie Utrecht, met wat onduidelijke foto's erbij. Zonder velgmaten en bandenmaat erbij... Daar zou dan toch naar gevraagd moeten kunnen worden?

Quote:
- Zelf de advertentie verwijderen is mogelijk

Mooizo. Scheelt een hoop werk voor de mods en een hoop topics die open staan terwijl ze allang weg hadden gekund.

Quote:
- Advertenties worden na 6 maanden verwijderd

Puntje van aandacht. Zeker met grote verzameltopics kan het nog wel eens maanden zoniet jaren duren voordat alles verkocht is.

6 maanden lijkt mij dus erg kort.

Wat ik me afvraag: is het achteraf aanpassen van een advertentie nog wel mogelijk? Voor verzameltopics is het namelijk wel handig om zaken weg te halen of toe te voegen.

Mischien een ander idee: elk lid maar 1 verkooptopic toe laten staan. Niks te verkopen = geen topic. Iets te verkopen = een verzameltopic dat verwijderd kan worden als er niks meer te verkopen valt. Scheelt een boel topics van 2 schroefjes in de aanbieding voor een euro en dergelijke.

Voor de mensen die zeggen dat dit topic dicht moet: We leven in een vrij land. iedereen mag zijn mening geven. Het feit dat het in dit topic kan en mag is een goed punt. Natuurlijk kunnen we allemaal wel wat te zeiken hebben. Maar een beetje commentaar op beleid of wanbeleid helpt ervoor zorgen dat er meer leden behouden blijven.