Quote:
Originally Posted by Area51
|
Een aantal auto's (nr1, de 1977 T2b, nr2, de 1966 type3 variant en nr3, de 1967 spijlbus SO42) behoren inmiddels tot
de inventaris, dus die zal ik verder niet meer benoemen.
Auto nummer 4 (de 19779 T2b westfalia) is gesloopt en daardoor schuift de rest gewoon een plaatsje op
Auto nr4 is een 1966 dubbel cabine pick up, en daar heb ik vergaande plannen mee. Ik kocht de bus in 2002 van BBT in
Belgie. Sindsdien ben ik onderdelen aan het verzamelen, plannen smeden, plannen wijzigen en weer andere onderdelen
verzamelen. Auto hoeft morgen niet klaar, eerst wat ander spul afmaken.
http://img231.imageshack.us/img231/...n2005028yl8.jpg
Auto nr5 is een '75 Audi50. Staat op het moment van schrijven even uit het zicht gestald
http://img176.imageshack.us/img176/...udi50055xx2.jpg
Auto nr6 is mijn in 1994 aangeschafte Ford Capri Mk1. Alles ligt klaar (Cosworth 4x4 onderstel,
240pk motor, enz) om een ultieme 'sleeper' te maken, maar ja tijd(gebrek) hé
http://img124.imageshack.us/img124/4445/capri001vz8.jpg
Auto nr7 is een 1989 T3 doka benzine waar op dit moment de olie uitzeikt... ondertussen wel verlaagd, dat dan weer wel.
http://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/...756513770_n.jpg
Auto nr8 was een 1968 type3 variant, maar die is vorige week aan een forumlid verkocht !!
Auto nr9 is nu een 1995 Golf3 Gti 20-jahre edition van mijn vrouw..
Auto nr10 is een 1982 T3 diesel... op het moment met een kapotte versnellingsbak, gaat binnenkort omgebouwd worden naar
benzine mbv een '95 Golf 2L motor (ik ga daar geen -als de nieuwe mrb regels 1-01-'14 ingaan- 160,- mrb pmnd voor betalen!)
En zelf rij ik op het moment in een Golf 2 Pasadena uit 1991...