U mean this one?
1.3 motor met Honda CBR1000RR kop (215 pk bij 10.500rpm)
wat ik vermoed dat er mee gebeurd is:
- gatenpatroon van kopbouten komt overeen met VW 111 smallblock.
- cilinderhartlijn komt overeen met cilinderkop.
- krukas verlicht en gebalanceerd tot 11.500rpm.
- H-profieldrijfstangen (met 17mm pistonpenlager (Honda Cbr pistonpenmaat)).
- Honda CBR1000RR (gesmede) zuigers of custom made (de bewerking aan de zuigerbodem kan anders zijn omdat de kleppen van de Honda kop onder een andere hoek geplaatst zijn??).
- Dry-sump smering.
-Distributie omgebouwd naar ketting ivm aandrijving Honda nokkenassen.
- Eventueel omlassen van olie of waterkanalen heb ik nog niks over kunnen vinden.
- Nokkenassen zouden origineel Honda kunnen zijn maar bijvoorbeeld Pipercams en Kent Cams maken ook sport/race nokkenassen.
-uit- en inlaatspruitstuk zijn zover ik weet origineel Honda, of gemodificeerd Honda spul.
Dit zijn mijn bevindingen tot nu toe door op diverse forums te speuren.
Ben van plan in de toekomst zelf een dergelijke motor te gaan bouwen.