View Single Post
Old 24-11-2013, 20:00
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Het was inmiddels al bekent dat ik door zou gaan met mijn Seat Supercopa project, maar de Supercopa heeft geen chassis-nummer en is alleen gebouwd voor op het circuit.

Door dit topic hebben jullie mij delen op zien zoeken en ben uiteindelijk uitgekomen op een erg mooie motor en bak enz, maar ik wil hem perse straat legaal maken en moest hier voor uitwijken voor een ander chassis met kenteken.
Ik heb om deze reden een complete Seat Leon Cupra gekocht om deze vervolgens vanaf het begin op te bouwen als Supercopa, maar met de nodige aanpassingen.

Je zou dit kunnen zien als officieel begin, maar het voortraject was ook echt nodig om hier vervolgens op uit te komen.

Wat ik hier leuk aan vind is dat ik deze auto vanaf het begin kan bouwen en de delen zoals de rolkooi zelf maak ipv een kant en klaar chassis te gebruiken wat voelt als vals spelen

Ik heb de volgende Seat Leon Cupra gekocht en kan hem eind deze week gaan ophalen.

Het is echt verschrikkelijk zonde, maar hij gaat helemaal uit elkaar. De complete motor met bak, interieur en wielophanging zal worden verkocht.

Plannen:

- Strippen
- Dompelen zodat hij helemaal kaal/blank is
- Rolkooi met Fia keuring (maak ik zelf)
- Doorlassen en alles van mijn Supercopa koets namaken/aanpassen
- Opbouwen om alles pas te maken zoals het 4wd enz
- Dompelen en KTL
- Spuiten en opbouwen

Nog even een foto van hoe hij er uiteindelijk ongeveer uit zal komen te zien:

Reply With Quote