Vandaag weer lekker bezig geweest, had een vriesplugje gekocht voor in het gat van de krukas sensor maar dit gaat hem niet worden.
Je komt hier nog amper bij beter ga ik op zoek naar zo'n oude sensor die ik er dan in stop ben ik van alle olie lekkage af
Dus als iemand nog wat heb liggen die niet meer werkt
hou ik me aanbevolen
Distributieriem weer een stukje losser
en volgens mij klinkt hij nu een stuk beter
Stationair ook gevonden ik zag dat hier eigen lijk zo'n kabeltje aan moet met zo'n draai wieltje.
Hier kan je dan waarschijnlijk makkelijk je stationair me afstellen.
Ik heb er voor nu maar een boutje ingedraaid waar me je de gasschuiven iets open kan draaien.
Boutje trilt alleen met de zelfde snelheid weer los
Retour ook af gesloten nieuwe slang vanaf de filter rechtstreeks op de carburateurs.
En de 2 overloop slangen op de voorkant van de carburateurs nu op de retour aan gesloten
Dan de nieuwe olietemperatuur sensor weer in het oliefilterhuis.......niks geen werking
Dan maar even de draad door meten vanaf de sensor naar de meter.
Midden console los en wat zie ik daar los hangen buiten het lampje van de Volt meter.......
weer 20€ weg gepleurd
En nog even creatief bezig geweest om een beugeltje te maken die de koelwater slang voor langs vast houd deze leunde nu gewoon op zijn eigen gewicht door.
Beugeltje gemaakt met een slangen klem er door heen die ik op de spal fan huis kan monteren zo dat de slang mooi ondersteund wordt
Filmpje bij het praatje: