View Single Post
  #43  
Old 13-11-2013, 11:28
Jelle-Mk1G60's Avatar
Jelle-Mk1G60 Jelle-Mk1G60 is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 1,285
Default

Quote:
Originally Posted by René
Auto meteen in de berm en zelf achter de vangrail gaan staan. Omdat de kerbs zo hoog zijn, rij je al gauw je carter kapot, waardoor je een mooi oliespoor achterlaat als je doorrijdt. Alarmnummer bellen en doorgeven waar je zit dan komt de streckensicherung. In tussentijd kan je achter de vangrail de andere rijders eventueel waarschuwen met handgebaren of vlaggen als je een gele vlag bij je hebt.

In elk geval nooit de baan op rennen om ze te waarschuwen of zoiets:

Maar als je er nog nooit hebt gereden of weinig ervaring hebt...ga dan maar lekker touren en genieten van de baan. Ik kijk altijd een dag van tevoren allemaal filmpjes van crashes op de Nordschleife...op die manier kan ik me een beetje inhouden als ik de baan op ga


Wat een domme opmerking ook op het laatste in dit filmpje... 3REED veels te hard..." Hij vergeet wel dat er een olie of alle sinds glibberig 10m vloeistofspoor ligt van die rode mitsubishi...
__________________
Wie ben ik? --> KLIK

Speelgoed:
-Mk1 G60 Project
Daily Drive:
-Mk3 1.9TD SOLD
-Mk4 1.9TDI 232Pk & 437Nm SOLD
-Audi A4 b7 break S-line
Reply With Quote