11-11-2013, 19:21
|
|
VW Fanatic
|
|
Join Date: Apr 2006
Posts: 349
|
|
Het is een PG met JH kop
Ik heb op cabby-info adjusting the timing gebruikt
En uit de Callaway manual 0• BTDC
Dat is dus het puntje naast de inkeping op hun foto
Mijn vliegwiel heeft dat puntje niet dus heb hem zo goed mogelijk gezet
Nokkenas heeft 2 merktekens maar moet die aan motorzijde aanhouden omdat ik geen distrikap meer heb.
Met die setup heb ik zuiger #1 die tdc stond beneden boven beneden boven gedraaid en kom ik uit op startsetting zoals hij is
Dus dan weer mijn vraag hoe 180 gr verkeerd ik snap die term niet
Als ik de ontsteking 180 gr zou draaien zit ik aan de andere kant tegen de wur aan te kloten met de vaccuum vervroeger
Ik zou hooguit een gr of 90 mogen verspringen wil ik goed uitkomen met vacuum richting radiateur
__________________
Superdub Sleutelhanger en Stickerpakket kopen ? PM
--------------
1986 Golf Callaway Turbo GTI BBS
1991 Golf Cabriolet Sportline.
--------------
|