View Single Post
Old 31-10-2013, 16:33
RamonR RamonR is offline
VW Addict

Send a message via MSN to RamonR

Quote:
Originally Posted by willes180
hallo

vriend van me heeft een 1.8 16v KR voor de cross, alleen hiervan is de kabelboom compleet weg.. alleen de kabels die nodig zijn om hem te laten lopen (dus startmotor, ontsteking, ontstekingsmodule en bobine zitten er nog aan, maar de warmloopregelaar en koudstartinjector zijn dus niet aangesloten, alsook de stappenmotor niet meer...

hij start dus ook niet meteen.. loopt wel gewoon goed maar duurt een tijdje voordat hij aanspringt..

heb zelf ook ooit met een KR gereden en die had ook geen kabelboom en ecu meer maar die starte wel altijd

is dit op te losse door de koudstartinjector en warmloopregelaar en stappenmotor aan te sluiten of heeft dit met iets anders te maken? en wie kan me dan vertellen hoe ik ze aan moet sluiten..

brandstofpomp is nieuw en heeft 5.2 bar dus dat is het niet..

gr. wilco

De wamrloop regelaar werk op 2 manieren, of door een strompje van de stekker, of de warmte van het motorblok, daar werkt het allbij mee.
De koude sart verstuiver werk alleen de 1e 8 seconden na je de wagen hebt gestart.

De kabeltjes die op deze 2 dingen zitten zijn volgenmij verbonden met je brandstofpomp relais.
Reply With Quote