30-10-2013, 07:22
|
|
Forum Newbee
|
|
Join Date: Jun 2010
Posts: 18
|
|
Mmm toch weer kleine correctie het was een M535i en geen M5. Verschil is puur motorisch. Die van mij had er maar 218pk en 320Nm met z'n 3.5 terwijl een echte M5 er 286 heeft. Verder een echte rijdersauto voor op vooral de duitse autobahn. De vorm hou je van of niet. De bus is gekomen omdat m'n vriendin daar ook meer mee heeft hij hij functioneler is dan de BMW waarmee je eigenlijk alleen kan jagen en platvoeten krijgen op het asfalt bij een meeting.
@EnVeeZee : ik denk dat jij Angelo over de vloer had, zelf ben ik een soort van import. Angelo rijd als het goed is nog steeds rond. Maar een E30 is ook nog altijd niet te versmaken. M'n broertje wil eigenlijk nog steeds graag weer een E30 323i.
Als het neusje van de bus een beetje waterdicht is moet de 1600 eraan geloven en komt er een Subaru-motor in. Daarna is het wel de bedoeling dat hij een glad neusje krijgt.
@Lesley : de voor-as is idd plug-and-play, dat is ook het mooie van dit systeem. Ondertussen gaat Simon van Red9 door met het doorontwikkelen van de voor-as. Zelf heb ik ondekt dat je niet te laag kan anders zit je kruiskoppeling tussen hulpstuurhuis (is ook anders dan standaard) en tandheugel tegen de grond bij een beetje drempel...
En strak sturen doet het zeker, heerlijk
__________________
Groeten, Remon.
|