18-10-2013, 00:11
|
|
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by skywalker38
Waar Wilco en ik wel op hopen is dat er met name mensen op af willen komen met motorsport gerelateerde auto's,dit omdat, ik durf dat wel openlijk toe te geven,
dat ik meetings zoals mivw een beetje moe ben,ik zou het daarom erg gaaf vinden als er een meeting zou komen in Nederland vergelijkbaar als gti international
|
Hee Michel, ik weet dat je dit hoog heb zitten, maar zo groot is het helemaal niet bedoeld.
Dit is echter bedoeld als een soort van kennismaking-meetinkje, gezellig met een hapje en een drankje. Het is dan voornamelijk voor de mensen die bv onze projecten volgen en het leuk zouden vinden om eens te komen kijken.
Ik zou ook graag een meeting zien zoals jij, Michel, maar dat zal er voorlopig niet in zitten en daar heb ik ook alle begrip voor aangezien de economie er voorlopig nog niet beter op word. De 2e hands auto's zijn beter betaalbaar geworden, en alle arbeid, spuiten en onderdelen zijn alleen nog maar duurder geworden waardoor het vaak ook een logische keuze is om het zo te doen zoals bijna iedereen het nu doet of wij dat leuk vinden of niet
|