02-10-2013, 08:19
|
Forum Newbee
|
|
|
|
Mijn vermoedens gingen uit naar mijn ECU dus vorige week contact opgenomen met TVS Engineering om advies te vragen aangezien zij de software volledig geschreven hebben. Gevraagd wat voor gevolgen het heeft voor de software als ik de ECU aanbiedt ter controle/reparatie bij een reparateur.
Aangezien service tegenwoordig vaak ver te zoeken is verbaasde mij ook direct het positieve antwoord van TVS Engineering. Ze wilden kosteloos voor mij de computer controleren en een eventuele kleine reparatie zou ook kosteloos zijn. Welk bedrijf biedt dit tegenwoordig nog aan?!! Dus ik volledig tevreden de computer opgestuurd naar TVS. De volgende dag werd ik direct na aflevering van het pakket gebeld dat ze de ECU in goede orde hadden ontvangen en er direct naar gingen kijken.. TOP!
1 uur later werd ik weer gebeld met het bericht dat ze alles hebben nagelopen en de chip iets uit zijn voetje zat. Dit voetje was overigens niet door TVS geplaatst maar door een andere tuner welke mijn auto niet heeft kunnen afstellen. Ze hebben de chip opnieuw vastgezet en de ECU weer ingepakt en opgestuurd.
Een dag later kreeg ik de ECU weer binnen, alle goede hoop verzamelt en de ECU geplaatst. Starten en lopen! De auto start weer als nieuw en geen enkel probleem meer ondervonden! Ben weer erg blij dat me trouwe Golfje me weer van dienst kan zijn en erg tevreden over TVS Engineering en de service die zij bieden. Een dikke duim voor TVS Engineering!!
Jullie ook allemaal bedankt voor de hulp en dit topic mag wat mij betreft op slot.
|