Hallo allemaal!
Ik ben Mark en kom uit Borne in het mooie Twente! Ik word eind oktober 20 jaar.
Nadat ik in juni 2012 me autorijbewijs behaald heb, ben ik begonnen met mijn motorrijbewijs. Ook deze heb ik in 2012 nog behaald en vervolgens heb ik een Yamaha FZR600 uit 1992 aangeschaft!
In tussentijd veel gereden in de auto van pa en ma, een Volkswagen Passat 1.8 20v uit 1998 met 125pk. Reed wel leuk, maar vergeleken met andere auto's met dezelfde cilinderinhoud is het niet bepaald een vlotte wagen. Dan heb ik natuurlijk nog niet over de snelweg gesproken hé (dan wil die wel lopen)!
Echter was het nu de hoogste tijd om zelf een auto aan te schaffen, dit kwam mede doordat ik afgelopen jaar ruim 11 a 12k heb gemaakt met de motor. Uiteraard niet met tegenzin, maar helaas wel in weer en wind.
Ik ben afgelopen zondag al wezen kijken naar een Golf MKII uit 1990, maar de staat van deze golf was niet bepaald redelijk te noemen.
Mijn zoektocht is nog steeds bezig en ik ben voor veel modellen in (zolang het maar een VW is), maar als arme student ligt me budget onder de €2000,-!
Ik kijk o.a. nu naar een Golf MKIV en naar Golfjes en Jetta's MKII's.
Indien je wat leuks in de aanbieding hebt en binnen een straal van 50 tot 75km woont dan moet je het hier maar zeggen!
Greetz Mark!