Hallo,
Heel voorzichtig zet ik mijn Ibiza Cupra 2 te koop..Momenteel staat de auto weer keurig in de garage voor de winter,word niet meer mee gereden...
Maar omdat me wens een grotere auto is,en eigenlijk geen 3 auto's meer wil,zet ik hem voorzichtig te koop...Ik verkoop hem dan ook alleen aan een echte liefhebber...
De auto heeft een unieke blauwe kleur,die ik verders nog nooit op een CUPRA heb gezien...is de originele kleur..
Auto is in zgan Nieuwstaat..zit veel geld in...geen steenslag,roest en dergelijke..
Hij staat op een ap schroefset,en 17 inch hoogglans zwarte velgen met Nieuwe banden,165-35-17...
Heeft een Nieuwe Dm riem, Nieuwe remschijven voorzijde plus blokken,Nieuwe uitlaat.. en apk tot volgend jaar..
Van binnen is de auto voorzien van een zgan interieur,en een mat zwarte Wiegers Rolkooi...
Km stand is 151,xxx km
Bouwjaar 1999
Deze cupra is niet te vergelijken met MARKTPLAATS cupra's,dus ga me niet lastig vallen met berichtjes van je kan ze ook voor dit en dat geld kopen...
Zou gewoon zeggen kom kijken bij interesse,en laat de auto je maar overtuigen,daar ben ik niet bang voor...degene die komt komt niet voor niks rijden...
Mijn prijs incl alles is Vast,en dat is 3000 euro
ps nogmaals,de auto staat me niet in de weg,en onzin biedingen reageer ik niet op,dit is de prijs...niet mee eens?? NIET reageren..!!!!
Voor meer foto's kan ik je altijd even wat toesturen via de app of mail,
MVG René
rrcoeling@gmail.com
woonachtig te ruinerwold,drenthe