Quote:
Originally Posted by VWFanaat
Beste VW collega's..
Deze oplichter Patrick (forumnaam dikke-mk1-G60) is nog steeds actief. en probeert bij iedereen waar hij zijn kans ziet op te lichten en geld tussen uit te snaaien.
Inmiddels lopen er al een aantal aangiftes tegen deze persoon!
Het is noodzaak dat iedereen die bedrogen is door deze oplichter gelijk aangifte te doen. zodat er zo snel mogelijk een zaak van gemaakt wordt!
OPROEP!!! ga naar www.mijnpolitie.nl .
Vul je aangifte in. Hier wordt er direct werk van gemaakt en alle gevens verzamelt.
Alle gegevens van deze oplichter staan inmiddels ook op dit forum.
Het wordt tijd dat er iets aan gedaan wordt.
Als hij aankopen doet of porobeert spullen te verkopen! waar mogelijk licht hij je op! met de ene naar de andere LEUGEN! en SMOESJES!
mv.g.
|
http://assen.citysite.nl/link/1/nie...v riendin.html
Ik volg het hier nog en wil vooral anderen behoeden want net als veel mensen heb ik een druk leven van hard werk en dan vergeet je nooit dat je zo genaaid wordt door zoon parasiet . heb al mijn gesprekken met hem hier nog op papier. helaas moet ik nodige info van oude pc afhalen inmiddels. nog even wat beknopte info (niet helemaal up to date)
patrick wouterse
assen (oude adres heb ik hier nog waar zijn toenmalige vriendin woonde waar hij een kind van heeft. die vriendin heb ik aan de lijn gehad)
giro rekkening 1565410 (hier moest ik 350 euro naar overmaken. nooit iets gekregen. geeft hij ook toe. dreigt dan wat.
0616211072 op dit nummer hoor je meestal de voicemail. misschien herken je het
0619445633 hier kun/kon je hem wel bereiken. Sinds 22-03-2014 staat bij zijn whatsapp: "Voor niemand meer berijkbaar".
Ik heb hier nog een nummer dat ik zal zoeken waarop hij bereikbaar is en WHATSAPP heeft. hier zie je gewoon een foto ook van dat golffie1 meen ik
Toen hij mij oplichtte gebruikte hij een foto van een polo G40 met velgen die ik zou kopen. die foto heeft hij gejat ofzo denk ik maar bij het kenteken kwam dit adres toen:
AR ROSEMA KUUNDERHOF8 (appartementencomplex)
8431 DZ OOSTERWOLDE FRIESLAND
verder is bekend dat hij jaren terug al vastzat. 17 paginas strafblad heeft. alleen al 30000 schuld had bij woningstichting en andere voorzieningen
en hij gaat gewoon verder. ondertussen betalen wij verder van onze belastingcentjes aan zoon figuur