View Single Post
Old 23-09-2013, 21:45
lowiete lowiete is offline
Forum Regular

Quote:
Originally Posted by The_Maxx
Weet je wel zeker dat je de juiste set hebt?
Op laagste stand banden slepen: komt niet door de set, maar door de maat van de velgen en banden.

Ligt je veer wel voldoende vast met de standaard veerschotel? Conische deel is als het goed is zo gevormd dat die veer goed vast ligt. Hoe dat met de standaard veerschotel zit op die veren weet ik niet, maar ze leveren die conische er niet voor niets bij.

De bevestigingen voor leidingen horen er normaal gezien wel op te zitten zoals origineel, of het moet iets zijn wat over te zetten is (meestal niet het geval)

Ja ik dacht ook eerst dat het de verkeerde set was. Dan heb ik maar naar ta technix zelf gebeld en stuknummer door gegeven en dit was volgens hen correct. En heb terwijl gevraagd hoe het zat met die konische kop en deze moet eraf volgens hen. Dit is om de veerpoot samen te houden bij transport. En als antwoord op de vraag waar de beugels waren voor de leidingen "Dit kan zijn bij deze setjes." Dus bij deze weet ik alle antwoorden

Van de slepende banden heb ik hen niets kunnen vragen want dit was achterna. Nochtans zijn de velgen origineel, zoals alles op de wagen (behalve de verlaging), maar het is wel een wagen met R-line pakket en dus ook R-line velgen..