Thread: Kutzondag
View Single Post
Old 25-04-2005, 19:34
Don's Avatar
Don Don is offline
VW Addict

Default Kutzondag

Twas me nun zondag

Op weg naar the BARN was er nun misselijken mie zennen Vito die het nodig vond om hem tegen mijnen NOTCH te zetten. Mie de NOTCH valt het mee. Wielrandkast, en achterste bumper. Dien Vito zat goed in elkaar.
zijkant vooraan. Het leven is een strijd

Ma goed, op de barn aangekomen lekker met 20 graden in de 1961-er RAG TOP gestapt, om naar de Muco dag te rijden.

Onderweg begon het al met het draaien op 3 cilinders. Toen ik op de expressweg effe moest afremmen voor een vrachtwagenchauffeur die een andere vrachtwagenchauffeur het leven zuur wilde maken voelde ik bar weinig remdruk. Toen ik besloot om effe poolshoogte te gaan nemen op de vluchtstrook en daarvoor wilde remmen bleek dit dus niet te gaan. GEEN REMMEN. Kortom tegen 5 km per uur over de vluchtstrook terug naar huis. GEEN MUCO dag voor mij. G*dv*mme

Dus toch maar naar de communie van men neefke geweest. Was gezellig, maar was wel weer te laat. Dusse ik ben door gereden, en op de terugweg gezellig naast men dochterke op de achterbank gezongen

Vanochtend stapte ik in mijn mama haar Golfke. Ik startte hem reed weg, pleurde de lesten demper dervanonder.