Het is al weer ff geleden maar hier weer eens een teken van leven.
Heb toch weer het een en ander kunnen doen aan de Golf.
heb in Engeland een groen setje gordels laten maken na wat op en neer gebel en gemail is het gelukkig toch gelukt
ook meteen straps voor de deur dicht te trekken erbij laten maken
( ja het zijn tow straps)
mn setje porsche klinken maar eens uit het stof getrokken en opgeknapt
heb ze glanzend zwart laten spuiten met blanke lak erover en die gepolijst het resultaat mag er zijn
mn brandstof leiding weer op zn plek ( ze zijn nu weer mooi recht en netjes hier zaten ze er net in )
bij classicparts maar weer eens wat besteld.
alle raamrubbers kachelkabels en wat klein spul besteld
en toen begonnen aan de hemel, wat een mooi klusje is dat, heb voor het spannen iemand laten komen ( gepensioneede schade herseller die dit back in the day wel vaker moet doen) omdat ik hem er super strak in wou
en bang was dat dat mij niet ging lukken, het is dan ook super geworden helemaal blij mee.
brothers in crime !!
wou er geen chroom op maar ben blij dat ik de lijstjes op de grille er op heb gemaakt staat toch wel mooi vind ik zelf
hij mocht ff buitenspelen op het dashboard er terug in te maken en hem eens goed af te stoffen !!!
ook meteen de sierlijsten er op gezet
achter ruit ziet er erg gaaf uit zonder verwarming nu zit er rondom helemaal blank glas in zonder poespas
wat heeft i toch een mooi kontje ( hier nog wel een beetje stoffig )
een deur klaar nu de andere nog, wat een geklooi om dat 3hoeks ruitje er weer terug in te krijgen maar een beetje vaseline doet wonderen
to be continued.......