View Single Post
Old 09-09-2013, 21:14
Jeroen64's Avatar
Jeroen64 Jeroen64 is offline
Forum Regular

Altijd al gek geweest van auto's, maar goed dat komt dan allemaal door die Need for Speed spellen en alle films en tja dan is t vooral japans en italiaans waar over gekwijld wordt

Maar op een dag gingen m'n broer en ik mee met onze vader om de oude Peugeot 309 in te ruilen op een Golf mk4 station 1.9TDI, 110pk. Heerlijk verschil, tot dan (ik was 12 ofzo) altijd in die Peug gezeten dus was wel even wennen die duitse degelijkheid
Ook de auto waar ik mijn eerste km's (of 1 enkele km kan ook ) in heb gemaakt, toen ik 14 was
Toen mijn broer z'n rijbewijs had gehaald kon hij voor (belachelijk)weinig geld een rode (lees roze) Golf mk2 kopen, had ie ontzettend veel lol mee, maar ik was nog niet om....maar toen werd ik met mijn neus op het Dikke MKII topic gedrukt en toen was het gebeurd, daar, ter plekke, verliefd geworden op de Jetta Mk2
Zoektoch begonnen en mijn eerste auto was dan ook een '91-er Jetta Mk2 4-deurs 1.6, deze is helaas op de schroothoop geëindigd, hij is al wel vervangen door een '90-er 1.8 coupé automaat.
Ik zal iig altijd gek zijn van de Jetta (model maakt niet uit, maar de Mk2 is favoriet)
En bij bijna elke VW (en dus ook Audi, Seat etc.) moet ik toch even kijken, ook al is het de meest duffe die je kunt bedenken