View Single Post
Old 05-09-2013, 20:14
Scirocco_1600's Avatar
Scirocco_1600 Scirocco_1600 is offline
Forum junkie

Quote:
Originally Posted by Barn171
Nee, hij had het niet over rocco's, maar wou het toch ff kwijt....

De '74er is in, relatief gezien, goede staat. Hij is sinds rond 1980 gestald in een Frans schuurtje, echter niet honderd procent droog. Hij heeft dus wel degelijk roest, maar zoals aan de bovenstaande foto van het binnenscherm wel te zien valt, is het over het algemeen zeker niet slecht. Er zijn wel wat stukken, zoals de reservewielkuip die vol met water heeft gestaan, of het hoekje achter het bumperhoekje dat een paaltje van heeeeeel kortbij heeft gezien, die wel echt rot zijn. Hij is zo goed als compleet, een aantal delen die missen zijn, zijn wel weer meteen heel moeilijke delen. Deurkaarten bijvoorbeeld...

Was mijn frans beter geweest , wilde ik gerust een langs gaan bij die kerel ( ik woon op 20km van de frans grens .) maar mijn frans s*ckt :p

ik hoop dat je hem kan gaan halen . ik vind persoonlijk dat je in nederland veel makkelijker scirocco's vindt dan hier in belgiƫ .

toen ik mijn scirocco kocht , stonder er 5 Scirocco 1 te koop in nederland . en slecht 1 in belgiƫ . hier komen ze heel zelden op de markt .
Reply With Quote