Hallo,
middels deze weg wil ik mijn golf 2 te koop aanbieden in de originele lak :
Vraagprijs : 1225 of een goed bod
Carrosserie: Hatchback
Kilometerstand: 171.000 km
Bouwjaar: 03/1991
Vermogen: 70 PK
Brandstof: Benzine
APK (keuring) : 07/2014
Kleur: Tornado Rot
Transmissie:Handgeschakeld
Aandrijving: voor
Versnellingen:5
Cilinderinhoud:1600CC
Cilinders: 4
Leeggewicht in kg: 820 kg
Brandstof: Benzine
Deuren:3
Zitplaatsen: 5
Recent onderhoudsbeurt gehad: 08/2013
De golf ziet er nog zeer goed uit zowel van binnen als van buiten. tevens zijn er 4 nieuwe all weather banden gemonteerd op de stalen velgen. Motor loopt perfect en schakelt als nieuw.
recent onderhoud :
nieuwe vloeistoffen
Blauwe en zwarte temp sensor
Bougies en Filters
verdeelkap+rotor en bougiekabels
brandstofslangen motorruimte
Vacuumslangen
Distributieriem en looprol 2 dagen geleden vernieuwd.
nieuwe v Snaar
Nieuwe remschijven voor + Blokken
wiellager rechts achter
Armor Door Plates gemonteerd.
Carosserie :
Op de bekende plek achter de vulhals van de tank was een stukje van 5 bij 5 aan het roesten, dit is eruit geslepen en een nieuw stuk ingelast en uiteraard gekit en gespoten. tevens was er aan de onderzijde een krikpunt lichtjes aan het roesten, dit is blank gemaakt en behandeld.
Er is onlangs een vaste verlagings set gemonteerd, voor 4 cm en achter instelbaar. Is dus een set met sport dempers en nog steeds redelijk comfortabel.
afgelopen week heb ik ook een GTI 8v einddemper aangepast op de uitlaatlijn van de 1.6. deze zit er nu ook onder.
Interieur :
Interieur is nog zeer netjes en niet doorgezeten, bijrijders stoel heeft wel een heel klein onopvallend brandgaatje.
Minpunten :
bestuurderskant heeft een heel klein deukje in de deur, en een op het achterscherm. Deze vallen echt nauwelijks op en deze 2 kleinigheidjes zijn ook echt de enige plekjes.( middels spotrepair eenvoudig te verhelpen) Verder is de auto vrij van steenslag en dergelijke.
je krijgt er ook de originele achterlichten bij en 2 setjes originele ATS Cup velgen.
4 stuks 5,5 j 15 inch met slechte banden
4 stuks 7,5 j 15 inch met redelijke banden
beide setjes moeten opgeknapt worden.
Voor meer info kun je ook bellen op : nulzestweedrieelfzevenvierzestwee.
Reden verkoop : Financiele moeilijkheden.