03-09-2013, 07:53
|
|
Volksforum Aandeelhouder - Diesel-head
|
|
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,816
|
|
Dat heb je weer mooi gedaan Zoltan!
Ik heb voor de Polo toen ook bij Clutchnet een koppeling laten maken. Goed vastleggen wat je wil hebben, want ik heb uiteindelijk alles terug moeten sturen, omdat ik geen start hart wou voor straat gebruik (aan/uit koppeling )
Als ze het over lagerschalen hebben kunnen ze zowel over drijfstanglagers als ook krukas lagers hebben.
Als je de zuigers wilt controleren kan je nu beter een compressie en cilinder lektest gaan doen voor je demonteert. Dan daarna demonteren indien noodzakelijk. Je hebt sowieso nieuwe bouten bij de hoofdlagerkappen en de drijfstanglagerkappen nodig aangezien het trekbouten zijn. Vliegwiel zit ook vast met trekbouten en deze moeten ook vervangen worden (weet niet of ze het allemaal hebben)
Lager tussenas demonteren daar hebben ze trek tooltjes voor. Een kameraad heeft daar iets voor gemaakt van een lange draadeinde met een paar op maat gedraaide busjes tussen. Misschien kan je het kale onderblok meenemen naar een revisie bedrijf en ze daar laten vervangen?
__________________
Groetjes,
Bert
VW Jetta 1.6 1984 (NL)
Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE)
Audi TT 2006 (UAE)
Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE)
"Because there's a thin line between hobby and mental illness!"
|