Thread: Sloddervos
View Single Post
Old 28-08-2013, 04:47
Sloddervos Sloddervos is offline
Forum Newbee

Default Sloddervos

Heren!

Allereerst ben ik blij dat ik hier wel de mogelijkheid had om mezelf te registreren waar het bij vwforum.nl onmogelijk bleek te zijn. (de code is gewoon onleesbaar) en na vele malen proberen was het gelukt maar ontving ik geen activatie mail.

In iedergeval ben ik sinds kort eigenaar van een VW Golf 6 dus maar eventjes voorstellen.

Mijn naam is Peter 23 jaar oud en werk als Proces Operator in de Chemie bij Kemira Botlek. In mijn vrije tijd besteed ik veel tijd aan mijn hobby fotografie en design. Daarnaast woont mijn vriendin in NH en moet ik daar af en toe aanwezig zijn om het vrouwtje tevreden te houden.

Hier een kleine historie van mijn verleden in auto's. Op 18 jarige leeftijd werd het tijd voor mijn eerste autootje en met een budget van 1000 Euro viel mijn oog op een suzuki swift 1.3 GS uit 1992.

Dit karretje is mij zeer goed bevallen maar moest helaas na 2 jaar een aanrijding ondergaan daar een meisje haar make up aan het doen was in de binnenspiegel van haar auto. Juist dan zie je niet goed of er voor je auto's stil staan.

Het werd tijd voor een nieuwe auto en mijn budget was destijds gegroeid en viel mijn oog op een Fiat Stilo Abarth 2.4 uit 2004. Dit was een leuke auto om sportief maandelijks de brug op te rijden vanwege de vele mankementen.

De kosten liepen op een gegeven moment zo de pan uit dat het echt tijd werd voor een nieuwe auto en dat is de Volkswagen Golf 6 uit 2009 geworden!

Volkswagen Golf 6 1.6

Ik hoor jullie al denken waarom de 1.6 en niet de 1.4 TSI. De 1.4 blokjes moeten zich toch nog echt gaan bewijzen en daarnaast wat er niet opzit kan niet kapot.

Hier wat gegevens:
Auto: VW GOLF 1.6 Comfortline
KM STAND bij aanschaf: 85000
Deuren: 3
Kleur: Grijs
Transmissie: Handgeschakeld
Ingevoerd vanaf Duitsland

Opties:

ABS
Automatic Climate Control
Traction control
Cruise control
Getint glas
Boordcomputer
Radio/CD-speler
Airbags
Centrale deurvergrendeling
Stuurbekrachtiging
Stoelverwarming
Metallic
Achterbank neerklapbaar

Extra informatie
Parkdistance control achter & voor
4-5 Hoofdsteunen
Airbag bestuurder
Hoogte verstelb stoel
Telefoon/handsfree
Zijruiten elektrisch voor
Dealer-onderhouden
Spiegels elektrisch
Lendesteun

Verder heb ik de auto wat verlaagd met verlagingsveren, voorzien van velgjes en aan de achterzijde de embleems verwijderd voor een strakkere look.

Hier eventjes een foto die ik gister nacht heb genomen dmv lange sluiterstijd en gebruik van een zaklamp.

Reply With Quote