De km teller zal dan wel afwijken want ik heb bij 155 km ongeveer het gas los gelaten omdat je duidelijk kon horen dat het blokkie op zijn top liep maar hij was nog volop aan het accelereren, zegmaar dat het voelde alsof hij maar de 180 wou
Nu hoeft dat voor mij niet zo, ik rij toch niet hard
Ik heb liever dat ie zuinig is ( hollander hé?
)
Heb zojuist nog eens naar de slangen gekeken en hoewel ze er goed uit zien ga ik die maar eens vervangen om ECHT uit te sluiten, tevens een nieuwe bus remmenreiniger te halen want die is op
Het enige wat er niet zo fris meer uit ziet is de slang van de carterontluchting maar die moet goed zijn want die wordt ook hard als ik er op blaas, hij voelt alleen een beetje verteert aan zeg maar
Wat voor carburateur ik heb weet ik niet 2e3 heb ik mij laten vertellen maar het kan van alles zijn
Kan je dat ergens zien net als motor of bakcode's?
Met tanken gooi ik er altijd euro in,,,eigenlijk let ik niet zo op 98 of 95
Ik heb geen katalysator dus die kan ook niet kapot dus heb ik mj nooit zo in verdiept eigenlijk
Volgens mij moet ie het op ouderwetse super ook gewoon doen maar is duurder